• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lägsta räntor på olika samlingslån era erfarenheter?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Vilket betyg ska man ha som högst för att få erbjudanden på lendo osv? Ska man söka när man är under 15% eller 10% eller ännu lägre?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 910
Poäng
1 247
Vilket betyg ska man ha som högst för att få erbjudanden på lendo osv? Ska man söka när man är under 15% eller 10% eller ännu lägre?
Tror att det inte bara beror på betyg. Hade 1,9 sist och fick ”bara” 3 erbjudanden varav 2 värdelösa. Du har inte lika hög belåning så tror att du kommer att få betydligt fler erbjudanden.
Kolla med Zmarta etc. och förklara dina förutsättningar. De svarar gärna på sådana frågor.
BTW, när jag ringde Collector fick jag tilldelat en ”egen” bankkontakt. Nytt sätt att jobba för vissa banker kanske?
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tror att det inte bara beror på betyg. Hade 1,9 sist och fick ”bara” 3 erbjudanden varav 2 värdelösa. Du har inte lika hög belåning så tror att du kommer att få betydligt fler erbjudanden.
Kolla med Zmarta etc. och förklara dina förutsättningar. De svarar gärna på sådana frågor.
BTW, när jag ringde Collector fick jag tilldelat en ”egen” bankkontakt. Nytt sätt att jobba för vissa banker kanske?
Ja så jag fick på rocker med en egen bankkontakt. Direkt nummer. Men har du några tips vilka banker man kan ringa kolla med? Vill ju ej ha en upplysning i onödan...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp